Mannen in ondergoed langs snelwegen die een lift naar een kledingbedrijf willen. Drollen op straat waarin vlaggetjes met een hotelnaam zijn gestoken. Bedrijven proberen steeds meer op te vallen. Ze gebruiken buzz, viral, ambush, stealth, grassroots en mond-tot-mondreclame; guerrillamarketing! Dit boek is de zoektocht van journalist Cor Hospes naar de do’s en don’ts van guerrillamarketing. Een onmisbaar boek voor ondernemers, consumenten, reclamemakers en alle andere leken en professionals die wel wat inspiratie kunnen gebruiken! ‘Als je het boek ademloos hebt gelezen, leg je het met een zucht terzijde en zeg je tegen jezelf: Wat kan marketing toch mooi en simpel zijn, als je de klant maar begrijpt.’ – Prof. dr. Cor Molenaar. De serie Marketing & sales update informeert managers, ondernemers en professionals snel en accuraat over actuele marketingconcepten. De boeken zijn helder en toegankelijk geschreven, met veel cases en een eigentijdse en luxe vormgeving.
Guerrillamarketing – nieuwe sluiproutes naar het hart van je klant
€14,75
9789077881378 |
Doos 275-42 boek 1 |
Cor Hospes Auteur, journalist en copywriter Cor Hospes is gespecialiseerd in marketing. |
Haystack Uitgeverij te Zaltbommel uit 2007 Auteur Geerhard Bolte |
nederlands |
Paperback 20x12 formaat 207 pagina's slappe kaft |
Brievenbuspakket of opengevouwen: € 3,90 - Pakket: € 5,95 |
Beschrijving
Ook in voorraad
Keulse PottenFolie Pers
Dick Trom diversen delen
Beschuit Blikken
Ouderwets Fornuis
Almanak ’s Enkhuizer – Achterhoekse – J. van Lennep Snel en goed dat is wat de Olde Jan doet Verzending dag nabetaling.Een acceptabel bod is ook welkomBod inclusief verzendkostenHet winkeltje waar de gegevens niet Doorgespeeld worden
http://deoldejan.boekwinkeltjes.nl/